موتور دمپر

موتور دمپر

موتور دمپر در انواع مدل های مختلف - نمایندگی هانیول در ایران - تلفن : 22599218
موتور دمپر

موتور دمپر

موتور دمپر در انواع مدل های مختلف - نمایندگی هانیول در ایران - تلفن : 22599218

تله بخار و انواع آن - استیم تراپ

تله بخار و انواع آن :

انواع تله بخار :

  • تله بخار مکانیکی : این تله بخار به شکل مکانیکی عمل کرده و از نمونه های آن می توان به تله بخار فلوتری و تله بخار سطل برعکس
  • تله بخار ترمودینامیکی : این تله بخار بر اساس قوانین ترمودینامیک عمل کرده و از انواع آنمی توان به تله بخار دیسکی اشاره کرد، اساس عملکرد این تله بخار به گونه ای است که به دلیل سرعت حرکت سریع بخار شیر را باز و بسته میکند
  • تله بخار ترموستاتیکی : این تله بخار به شکل ترموستاتیکی عمل کرده و اساس عملکرد آن اختلاف دمای بخار و آب بوده و به شکل یک ترموستات عمل می کند.

از آنجایی که برای بخار زنده در سیستم انرژی زیادی مصرف شده است اهمیت تله بخار از این جهت است که مانع از هدر رفت این بخار گردد، از طرف دیگر آب موجود نیز باعث خوردگی می گردد لذا مهم است که بخار و آب از یکدیگر جدا گردند به این منظور از تله بخار در سیستم های بخار استفاده می گردد.

...

جهت خواندن ادامه مقاله از لینک زیر استفاده کنید:

تله بخار چیست و انواع آن


گروه فروش و پشتیبانی آی ناین مفتخر است با سال ها تجربه در صنعت شیر آلات و اتصالات صنعتی آب و بخار آماده ارائه هرگونه سفارش در این زمینه را داراست. تنها کافی است با شرکت تماس حاصل فرموده و با متخصصین فروش و بخش فنی مشاوره لازم را به عمل آورید.

شماره تماس :45537-021

آدرس سایت : www.i-9.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.