موتور دمپر

موتور دمپر

موتور دمپر در انواع مدل های مختلف - نمایندگی هانیول در ایران - تلفن : 22599218
موتور دمپر

موتور دمپر

موتور دمپر در انواع مدل های مختلف - نمایندگی هانیول در ایران - تلفن : 22599218

نمایندگی هانیول تهران

نمایندگی هانیول Honeywell :

کمپانی هانیول در جهت برطرف کردن چالش های بزرگ امروزه جهان همانند انرژی ، امنیت ، بهره وری و شهر نشینی گام برداشته و هدف خود را تولید محصولات با کیفیت دارای نرم افزاری قدرتمند جهت فراهم نمودن محیط سرشار از آسایش و امنیت در محل کار و خانه شما تعریف نموده است. 

هانیول هر آنچه را که برای فراهم نمودن محیطی راحت و امن در منزل و محل سکونت شما مورد نیاز است در اختیار شما قرار می دهد. همین امر سبب شده تا تکنولوژی هانیول را در بیش از 150 میلیون خانه در سراسر جهان مشاهده نمایید. در این میان ترموستات های هانیول و موتور دمپر هانیول از جایگاه برجسته ای برخوردار می باشند.


با توجه به نیاز هموطنان گرامی به تهیه جنس اصل، نمایندگی هانیول تصمیم به عرضه محصولات این کمپانی معتبر جهانی در ایران گرفته است. از آنجایی که تشخیص جنس اصل از تقلبی توسط شما هم میهنان گرامی دشوار بوده توصیه می شود تنها اقدام به خرید از نمایندگی هانیول معتبر در ایران نمایید. از مزایای خرید از نمایندگی معتبر اطمینان از تقلبی نبودن جنس و دارا بودن گارانتی می باشد.

همچنین قیمت مناسب و مشتری مداری یکی دیگر از ویژگی های بارز ما می باشد. این شرکت با سال ها تجربه و تخصص در زمینه تهویه مطبوع آماده دریافت هرگونه درخواست خرید به شکل عمده و یا خرده می باشد.

در نمایندگی هانیول هدف ما رضایت شما از تهیه جنس اصل و مرغوب است.

همچنین در صورتی که سوالی در رابطه با محصولات عرضه شده و یا نوع نیاز خود دارید می توانید تماس حاصل فرموده و با متخصصین فنی مشورت لازم را به عمل آورید.

آدرس سایت : www.honeywellco.com

تماس : 45537-021

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.