موتور دمپر

موتور دمپر

موتور دمپر در انواع مدل های مختلف - نمایندگی هانیول در ایران - تلفن : 22599218
موتور دمپر

موتور دمپر

موتور دمپر در انواع مدل های مختلف - نمایندگی هانیول در ایران - تلفن : 22599218

شیر اطمینان

شیر اطمینان:

یکی از اجزای جدایی ناپذیر صنعت بخصوص خطوط سیالات  مانند نفت ، گاز،  پتروشیمی ، خطوط تصفیه آب ، انتقال نفت ، CNG ، موتورخانه ها ، تانک ها و مخزن های ذخیره و ... شیر اطمینان یا همان سفتی ولو است. سفتی ولو یا همان شیر اطمینان دو وظیفه را در صنعت عهده دار است اول اینکه مانع از افزایش فشار در خطوط سیال و مخزن شده و دوم آنکه فشار را در مقدار معینی ثابت نگه دارد . حالت دوم به نام ریلیف ولو نیز نامیده می شود.

یکی از موارد مهم در انتخاب شیر اطمینان کیفیت مناسب و قابل اطمینان بودن آن است چرا که معمولا" شیر های اطمینان در بحرانی ترین حالت خط جریان ملزم به فعال شدن بوده و در صورت غیر استاندارد بودن می تواند باعث بروز حوادث غیر قابل جبران برای کارخانه یا خط مورد نظر گردد.

نوع فنر و آب بند ( seal ) شیر اطمینان نیز یکی از موارد مهم انتخاب است که با توجه به جنس سیال ، دما و فشار متغیر است.

از انواع آب بند های استفاده شده در شیر اطمینان ها می توان به مدل های FKM و EPDM که استاندارد هایی جهانی است اشاره کرد. 


گروه فروش و پشتیبانی آی ناین

گروه فروش و پشتیبانی آی ناین با داشتن نمایندگی دو کمپانی معتبر،  نمایندگی لزر ( LESER ) و نمایندگی گوتزه ( Goetze ) آماده ارائه هرگونه شیر اطمینان مورد نیاز اعم از شیر اطمینان فشار بالا ، شیر اطمینان آب و شیر های اطمینان مناسب سیستم های نرمال بخار ، نرمال آب و غیر نرمال ( غیر طبیعی ) در انواع با اهرم و بدون اهرم و با جنس فنر و آب بند و بدنه مناسب سیال می باشد.

شیر اطمینان گوتزه : 

کمپانی گوتزه با بیش از 65 سال فعالیت در حوزه شیر اطمینان یکی از بزرگترین و قابل اطمینان ترین کمپانی ها در زمینه عرضه شیر اطمینان می باشد. از آنجایی که شیر های اطمینان عرضه شده توسط این شرکت با 3 سال گارانتی از سوی خود کمپانی گوتزه واقع در آلمان عرضه می شود گروه آی ناین شیر های اطمینان این کمپانی بزرگ را به شکل ویژه عرضه می نماید. 

لازم به ذکر است محصولات گوتزه اعم از شیر اطمینان و شیر فشار شکن همه در خود آلمان تولید می شوند .

برای مشاهده جزئیات محصولات می توانید به سایت زیر مراجعه نمایید:

www.reliefvalve.ir